Post by drescenttpelunbe on Feb 15, 2022 22:52:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pou ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pou IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ Koder generator penge ▞▞▞
▞▞▞ Pou 2022 version ▞▞▞
Vis du først har fået det bliver alt din strøm spist
Fint til børn men ikke voksne som mig😂😂
Kedeligt
jeg er så bange for dette spil, når jeg spiller spillet, jeg har lige hørt ligne en fejl, når jeg går tilbage for at spille, det stopper aldrig... ret venligst denne skræmmende lyd
Pou Thông thường inm
Det er sjovt nok at se den vokse op, men der sker ligesom ikke rigtig noget.. Kedeligt i længden, hvad med meget mere udfordring efter den er blevet voksen
Jeg har brugt utallige timer med denne app, den er virkelig fantastisk. Jeg købte dog 2000 mønter, men modtog dem aldrig - meget irriterende!
Det er en meget god app♡ Det er fedt man skal passe sit ejet lille dyr. Tøjet er desværre lidt for dyrt!
Det er det spil jeg spiller mest og på en måde er afhængig af xD Anbefales
lav venligst alle spillene i pou PVP, ligesom pou volleyball og pet walk, og tilføj også spil som puslespil og også billøb og scateboard-løb med dine kæledyr og lav alle spillene til PVP Tak
Omg dette er det bedste spil, den første grund er, at der INGEN annoncer er, og for det andet behøver det ikke internet! Plz download det!!!!!!
Okay spil
Dette spil er fedt. Men det er ret kedeligt, og spillet er langsomt. Men det er super fint
Pou Thông thường inm
Jigsaw Puzzles - jocuri puzzle Puzzle lye
Beklager, det er ikke nok er en nem pou en Colory brun med til en meget god.
Jeg elsker dette spil, når jeg er barn, men nu er jeg en voksen pige, første gang jeg spiller dette spil gør mig sur, men jeg indså, at det er et sjovt spil, jeg elsker virkelig dette spil:'( Jeg vil savne dette farvel.
Pou Εύκολα ads
Hygge
Spillet er glitchy, når du prøver at gå, køre eller skøjte.
Anbefales til små børn
meget godt men det bliver for kedeligt
jeg syndtes at det er træls man ikke kan komme ind på sin gammle bruger hvis man kommer til at slette spillet jeg var kommet til level 57! og jeg syndes man skal være i højt niveau for at købe ting:-\.
Super gra
Lidt sjovt, men bliver hurtigt gammel. Jeg nyder konceptet med at tage mig af og opdrage et kæledyr, som du kan tage med dig overalt, men jeg kunne ikke komme ind i det, da gameplayet er ret intetsigende. Spillene er rigelige, men alle samler de mest grundlæggende spil, der bliver gentagne inden for de første 10 sekunder. Caring for Pou er, hvor det er underholdende, men at gøre det kræver mønter, hvilket igen kræver, at du sliber mønter i de samme kedelige spil igen og igen. Det er sjovt, bare ikke så meget for mig.
Aaah jeg kan huske, at jeg spillede dette spil, da jeg var 4 eller 5, dette er et flyspil for børn, det er sååå sjovt, men nu er det for voksne, det er for tiden, det er ikke dårligt
Spillet er udemærket og kører fint på min Xperia go. Dog er der plads til forbedringer, når man spiller sammen med andre over nettjenesten. Det vil være mere optimalt at kunne se i bunden af telefonen hvornår det er ens tur i stedet For at gå ud af spillet for at gå ind igen. Ud det et fantastisk spil til tidsfordriv og finmotorikken.
Pou Εύκολα ads
dette spil er virkelig sjovt, fordi det har mange minispil 🎯 det kan ikke lide noget andet spil 👍du skal downloade dette spil 🎮 og det er kun 20 MB!
Pou Εύκολα ads
Jeg syntes at det er irriterende at hvis nu man ikke lige har skrevet sit email også efter et stykke tid skriver man emailen så kommer man i level 5. Jeg havde ogs en anden bruger som var i level 25 dengang man ikke kan selv vælge sin adgangskode .. nu er emailen slettet så man ikke kan bruge den bruger mere! 4 stjerner her fra
Godt spil der er jo også mange spil inde i spillet derfor er spillet godt
Jeg synes, det er et godt spil, men det ville være bedre, hvis du gør spilstørrelsen mindre, så det bliver nemmere at downloade på enhver telefon👌
NOTES : ( i ) I have not included in Inventory I such incomplete names as “ Pód ] ios , Lindos II , col . 51 , no . ... pou ' Pódios , TitCamSuppl no .
Okay
Det er et godt spil og pou er vildt nuttet
Synes at det er et super fedt spil😉😉😉
Pou Thông thường inm