Post by drescenttpelunbe on Feb 15, 2022 22:31:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange punkter ▞▞▞
▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er noen ganger buggy som glitching noen ganger, men det er fortsatt morsomt for meg
2 stjerner? FORDI JEG KAN IKKE INSTALLERE DET ALLE APPENE MINE ER AVINSTALLERTE KAN DU FIKSE DET!?!?
Jeg husker at jeg spilte dette spillet på 3 nå jeg er 10, det er hvor langt jeg har kommet i dette spillet. Men etter år og år uten å spille, er det fortsatt ingen oppdatering??? Oppdater dette spillet. Jeg vil ha flere ting å gjøre, gjøre oppdrag også og flere kart. Takk, jeg håper du ser dette fordi jeg virkelig vil ha flere ting
hei, men oppdateringen er så irriterende når jeg spiller etter 3 sekunder, kommer det forsinkelser og den sparker meg ut ☹
Det er så morsomt, men du må redigere det. Jeg skal fortelle deg hva med spillingen min. Jeg hoppet fra tårnet til bassenget, men jeg ble fanget i det fortell meg hva er svaret ditt
Utrolig får meg til å le og det er veldig gøy å spille
Jeg liker dette spillet, og jeg liker oppdateringen og fjern timeren jeg hater det 3 stjerner
Bra spill, men de burde ha flere steder å gå til og også flere geiter
Veldig morsomt spill for å drepe tid
verste spillet everrrrrr det rabatt meg hver gang mest dårlige spillet i verden 😡😡😡😡😡😡😡😡💀☠💀☠💀☠👿👿👿👿👿
Bra spill, men kan du ad goatz gratis Så jeg trenger ikke å se annonser Pls
Vær så snill, gjør de andre spillene dine gratis, fordi jeg vil spille lønningsdag så ille, også, gjør kartene og geitene gratis, vel, en god oppdatering kan være bra, vær så snill, gjør vaniljeversjonen gratis
Jeg prøvde å åpne geitesimulator. det hver gang krasjer spillet. Jeg prøvde å tømme data og hurtigbuffer til geitsimulatoren og starte enheten på nytt det fungerte ikke vennligst fiks denne feilen og det fungerte også, men den sa til meg at jeg ikke kan koble til serveren, prøv å koble til på nytt Jeg klikker på prøv på nytt i noen minutter. arbeid
Veldig veldig Veldig bh
Worm Hunt - Game ular Aksi hvm
Goat Simulator உருவகப்படுத்துதல் hvdp
Det var bedre når alle nivåer var gratis og jeg vil gi 5 stjerner hvis dere tar med alle nivåer GRATIS!!!!!!!
Beste spillet noensinne å gå rundt og gjøre morsomme ting mange geiter, så ja, du burde laste ned denne appen veldig bra 👍🐐
Goat Simulator உருவகப்படுத்துதல் hvdp
Dette spillet er min favoritt på grunn av denne morsomme ragdoll-fysikken
Jeg ventet i en time med å laste ned dette og det er allerede 80 prosent av nedlastingen, så starter det på nytt til 0 prosent igjen
Utrolig spill fullt av nye eventyr, det er så morsomt at broren min spiller det i timevis. Jeg og broren min spiller dette og synes det er et morsomt komediespill om geiter, det har mange påskeegg å oppdage, det er derfor broren min ba meg skrive dette
Fint spill for datteren min, men kjøp i app er et uløst problem, alternativet i spillet for å kjøpe alle geiter fungerer ved første kjøp, men når du avslutter spillet og åpner det på nytt, er alle geiter-alternativet tilbake til som om du ikke kjøpte det ulåste alternativ, bare en tanke til utvikleren, hvorfor holder du dette kjøpsalternativet tilgjengelig når det er et kjent problem og fjerner det til du har løst problemet, i stedet for å få kundene til å gå gjennom refusjonsprosessen, er det som om du ikke gjør det omsorg.
Dette spillet er virkelig morsomt, kaotisk og fantastisk.. Men da jeg spilte i 2018 eller 2019 eller 2020 idk glemte jeg at det var tre gratis kart. Men nå er det bare én.. HVORFOR VILLE DU GJØRE DET ☹️ fornøyelsesparken en var min favoritt.. Men dette spillet er fortsatt morsomt, kaotisk og fantastisk! Jeg gir tre stjerner. Å, vær trygg alle sammen! 💕 -fra Chloe💕
Dette er det jeg elsker fordi jeg tidligere spiller det også, vær så snill, kan du gjøre dette offline så jeg kan spille offline 💖
Jeg vil ha geit-zombien, men den er for dyr, jeg gir den 2 stjerner
Jeg kan ikke laste det ned, det er vondt med dette, jeg kan ikke laste det ned nei, jeg har ventet i flere timer. Hva er galt med spillet ditt☹️☹️
Da jeg begynte å spille mistet jeg alle myntene mine og alle geitene mine det kommer til å ta evigheter før jeg får alle geitene kaffeflekkene, gi geitene mine tilbake og mynter
Jeg kjøper alle geit, men trenger å kjøpe igjen etter at jeg lukker og spiller igjen, når jeg klikker på gjenopprett kjøp, sa det ingenting å gjenopprette
Veldig treg å laste ned
du kan ikke gå til de andre kartene med mindre du betaler for det med i spillvaluta jeg trodde at dette ville være som det originale spillet
Jeg elsker spillet, men det var merket offline, og da jeg prøvde å spille det sa det at det trenger iternet og at du må sjekke tilkoblingen din på nytt."
jeg har spilt dette spillet i 3 år, men har ikke spilt det på 4 dager (jeg fikk nesten alle geitene) så tilbakestilte det fremgangen min. Løs dette problemet så laster jeg ned dette spillet igjen
Mange kjøp
Veldig dårlig, kunne ikke laste ned dette spillet. Den stopper på 2%, trenger jeg å gjøre litt plass eller noe? Fordi det fortsetter å gjøre det, så vær så snill å fikse dette problemet
den vil ikke laste, og når den gjør det, krasjer den bare så jeg liker ikke denne appen
Det er sååå gøy og jeg elsker at det endelig er gratis!!
spillet er kjempebra bare plzzz gjør de andre kartene gratis selv om annonse-tingen er veldig mindre det er som 10 minutter for ett kart plzzzzz minst gjør det en time og vi vil ha en sjanse hver dag
bruh jeg lastet det ned, og det sparker meg bare ut av spillet når det står Laster, fiks det og jeg vil gjøre det til en 5-stjerners, siden jeg har hatt det før, er det faktiske spillet genialt
dette spillet fungerer ikke engang
i telefonen min (moto z 2 force) er teksturen "ødelagt"
Det laster for lenge og når du endelig kommer inn i spillet står det et kjøp og når jeg trykker på krysset vil det ikke fungere, fikse dette problemet 🤬
Utvikler er uprofesjonell mot kundebehandling. Hvis du kontakter ham for refusjon, vil han ikke svare deg. Siden min yngre bror (9 år gammel) kjøpte dette spillet uten min tillatelse og han ikke forsto hvordan han skulle spille, så han avinstallerte det. Så jeg kontaktet google neste kjøpsdag for refusjon, de sa at midler var overført til utvikleren. Han vil gi refusjon. Så jeg kontaktet utvikleren for refusjon, men ingen svar fra ham før denne datoen (24-9-20). Jeg vil ha refusjon.
Virkelig morsomt spill anbefaler det på det sterkeste, det er så vanedannende og vanedannende fra det øyeblikket jeg først fikk det, det anbefales på det sterkeste, jeg anbefaler det på det sterkeste